maandag 22 juli 2024

Gras afrijden

 Tot vorig jaar was gras afrijden een pretje .

 Nu is het gooien met het petje .

Tot vorig jaar was ik een half uurtje bezig . 

Nu ben ik tot 2 uur bezig .

En dan is nog niet alles gedaan wat vorig jaar nog wel kon .



Ook met de hulp van ventje kom ik niet meer dan dit .

Wat rust af en toe en dan komt het gras er wel aan toe.

De borders moeten wachten , 

want ik zie prachten van vlinders en insecten .

Hommel .


Rups van witte tijger . Prachtige nachtvlinder .




Dagpauwoog .


gehakkelde aurelia . 

En nu rust . 

en genieten van het moois in de tuin .

Dank je wel MS .

Al had ik je liever niet gehad .





2 opmerkingen:

  1. Eens uitkijken of je daar geen student kan voor vinden, iemand die voor tuinman leert of zo en dan kan jij op je bankje genieten van alles wat je ziet en enkel doen wat gemakkelijk lukt

    BeantwoordenVerwijderen

Notenboom

 Onze notenboom . Hij is hier 7 jaar geleden komen wonen . Een enkel takje van een 20 cm hoog en een cm dik . Nu is hij een beetje gegroeid ...