zondag 7 juli 2024

Mijn belangrijk materiaal .

 Het is wat het is maar met de nodige aanpassingen in mijn werkgerief voor de tuin kom ik al heel ver .


Mijn gouden karretje 


Daar versleur ik alles mee , lege en volle bakken en zakken .

Maar is ook mijn stoeltje omdat ik niet meer gebukt kan werken . En zo 
rol ik dan verder tot de plaats waar ik moet zij zonder steeds te moeten rechtstaan .




Zelfs in het gras is het mijn gouden hulpje .

En dan mijn zak met mijn werkgerief .




Daar zit zowat alles in dat ik nodig kan hebben . 
Zoals een schopje 
Harkje
3 tand
snoeischaar
bindtouw
Handschoenen
en zelfs kakzakjes .๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€





Dit stukje was het voor vandaag . 
Mijn motto is geworden 
meter per meter .๐Ÿ€

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat karretje is echt goud waard voor mij , en heb er zo al andere versleten hoor . Maar dit met handvat is toch net iets gemakkelijker

      Verwijderen

Notenboom

 Onze notenboom . Hij is hier 7 jaar geleden komen wonen . Een enkel takje van een 20 cm hoog en een cm dik . Nu is hij een beetje gegroeid ...