zaterdag 31 augustus 2024

Garage

 Onze garage , 


propvol 


en niks meer op zijn plaats .


😭










Al van in de winter aan het denken hoe los ik dat op .



Tot ik de partytent terug op zijn plaats wou zetten maandag .



Zo af en toe heb ik een helder moment 😂



Oplossing gevonden 😄









Tent nog leeg .






tentje vol .




Nu heb ik plaats om te gaan opruimen en sorteren .



Eerst mijn werkhoek 



Alles een plaats gegeven , 



materiaal gesorteerd 


en ik weet terug wat we allemaal hebben .














En toen kwam het varkentje met zijn lange snuit .



Maar dit verhaal is nog niet uit .



Word vervolgd .😉






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Notenboom

 Onze notenboom . Hij is hier 7 jaar geleden komen wonen . Een enkel takje van een 20 cm hoog en een cm dik . Nu is hij een beetje gegroeid ...