zaterdag 17 augustus 2024

Plaats maken .

 Wie me goed kent, 


weet dat als ik iets in mijn hoofd heb ....




Dit kastje was al lang een doorn in mijn oog .


Nam veel te veel plaats in , 


en er lag veel te veel rommel in .




Ventje heeft ze dan in stukken gezaagd .



En oeps 2 kleine kastjes bleven er over .


😃





Wat schroeven in vijzen .


Wieltjes eronder .


Heel gemakkelijk om dat te kunnen poetsen .




En dit is wat er van gekomen is . 


Bakjes op maat gekocht om alles er in te zetten .


Wat aankleden 





Van de frontjes van de lades , 


gaan we schapjes maken .


Maar dat is niet meer voor vandaag 





Blij met het gedane werk . 


Het heeft 2 dagen geduurd en met heel 


veel hulp van ventje is het toch maar gelukt.





Ik zou niet achterom mogen kijken maar enkele jaren geleden 


was dat een klusje van een halve dag .


Maar ik kan het nog met de nodige hulp .


MS je zal me moeilijk klein krijgen hoor 



💞😍😘










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Notenboom

 Onze notenboom . Hij is hier 7 jaar geleden komen wonen . Een enkel takje van een 20 cm hoog en een cm dik . Nu is hij een beetje gegroeid ...