woensdag 11 september 2024

Handen

 Ik ben graag bezig met mijn handen . 


Vragen de kleinzonen Mutti , 


kan je onze fietsen in orde maken .


Ik zal proberen 😉


4 fietsen 😲😲







Foto's nemen voor de  bandenmaat .







Shoppen natuurlijk .







Hoe zit die rem nu weer in elkaar ? 



Gelukkig had ik nog een andere fiets staan om als voorbeeld te gebruiken 








Yes fiets 1 is klaar 







Fiets 2  klaar 







Alle fietsen in orde .






Nu ja beetje gelogen want er mankeert  nog  belletje op de kleine witte fiets .



Zolang ik kan zitten , kan ik nog veel .



En mijn handen nog  meer . 



En ik , ik ben gelukkig als ik mijn handen kan vuil maken .






Een gelukkige Mutti 😅









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Garage deel 2

 Onze garage ,  na veel sorteren ,  in doorschijnende bakken .  In bakken voor de kringloopwinkel , onder de tent voor het containerpark . I...