vrijdag 4 oktober 2024

Mijn werktafel

 


Het werd hoog tijd dat ik mijn werktafel in de garage onder handen nam .


Sorteren uit de vele bakken wat ik regelmatig nodig heb .


Dat was al een klus op zich .


Wat planken van tussen de rommel getoverd en ik kon beginnen .



Er ontbreken nog enkele dingen , maar daar moet ik naar op zoek .






Dat moest ik ook eens uitproberen natuurlijk 





En dan kon ik aan de vogelhuisjes beginnen .


Eindelijk .






Nog wat nestmateriaal erin en ik kan ze terug omhoog hangen .






Kan ik aan de voederhuisjes beginnen ,


 maar dat is voor de volgende keer 


💖


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn werktafel

  Het werd hoog tijd dat ik mijn werktafel in de garage onder handen nam . Sorteren uit de vele bakken wat ik regelmatig nodig heb . Dat was...